Etykiety

slajder

Ładowanie zdjęć...

sobota, 27 sierpnia 2011

reportażowa historyjka

jak Jaga z Wiktorem się nudzili.....
co by tu.......
wiem..... pozjezdzamy

poczekaj popcham cię mała
ja ci pokaze jak sie wchodzi na takie stromizny
wiesz co mam lepszy pomysł.....
ty ciągnij a ja bede kierowal....
no dobra nie obrazaj sie o to ciagniecie, taki zarcik...... poskaczemy??
no prosze,...... nie badz taka obrazalska.....

co wujas,.........moze pokaze jej jak sie skacze na tym co??
ooooo zobaczysz zabawa bedzie przednia
ooooo taaaaaaak ;)
heheheh ale sie rozbujalas....
o patrz tak tez mozna....
no wstajemy...
hehehe na głowke tez mozna ;)
co jest,..... masz dosc??
no ja juz troche tez
ale czadowo było...co nie??
.... eeee daj mi spokoj... mam dosc tych meskich zabaw ;)

3 komentarze:

  1. Extra, extra! Uwielbiam takie! szczególnie serię BW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne klatki i świetna obróbka do bw :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ta historyjka podoba. Szczególnie kadr ze zjeżdżalni i te płotkowe :)

    OdpowiedzUsuń