Etykiety

slajder

Ładowanie zdjęć...

sobota, 25 maja 2013

Beauty fruits - czyli Iza w pomarańczach

Już jakiś czas temu chciałem zmierzyć się z fotografią beauty - dla nie wtajemniczonych - rodzaj fotografii na której modelka / model - wygląda korzystnie aż do przesady :). Mam tu na myśli skórę, włosy, dłonie, wszystko co się wiąże przede wszystkim z twarzą.
Czy udało mi się ?? :) - sami oceńcie - chętnie posłucham waszych komentarzy.






Jako ciekawostka trzy zdjęcia backstagowe, gdzie możecie zobaczyć plan zdjęciowy i Aurelie - wizażystkę w trakcie pracy :)
Pozdrawiam :)
 

 

4 komentarze:

  1. Ale światła to sporo dajesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zastanawia mnie Twój komentarz - bo nie do konca wiem czego dotyczy ;) - jeśli chodzi o setup oświetleniowy to jest standardowy do zdjęć beauty :) - wydaje mi się że nie jest w żadnym stopniu przedobrzony ;) - ale oczywiście mogę się mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą sesje ! jest naprawdę cudowna :)

    OdpowiedzUsuń